2014. július 11., péntek

Köszöntő


Hey, aki éppen itt jár! Még hónapokkal ez előtt kezdtem el írni ezt a blogot, szóval már van előre egy-két részem. Az elképzeléseim szerint Harryről fog szólni, de valahogy az én drága agyam mindig beleszól a történésekbe, szóval nem tudok előre semmit garantálni. A történet alapból egy 16-17 éves lányról szól, akinek az anyukája volt a mindene, de később rájön, hogy a rossz dolgok ellenére is lehet boldog msokkal is. De legfőképpen egy valakivel, akihez kezdetektől fogva vonzódik, ez pedig Harry Styles. Nem tudom ismeritek-e Richard Griffiths-t, aki a Little Mix, Olly Murs és az 1D managmentje, de neki köszönhetem ezt a történetet, ugyanis egyszer egy szép nyári napon kitaláltuk, hogy kéne írni egy történetet az One Directionről(kedvenc banda). És hát, gondolkoztunk, hogy kinek a kapcsán jöjjön be a főszereplő a képbe és én megállapodtam Richardon, csak hogy valami igazság alapja is legyen a sztorinak. Mivel mostanában nem nagyon jött ihlet, gondoltam kirakom  a prológust aztán, majd szépen a többit is, hátha az olvasók jobban inspirálnak mint a tumblr és a zene.:) Szóval remélem tetszeni fog a történet és a prológust is még ma kirakom!
 
Puszii: Pannuskaxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése